söndag 23 augusti 2009

Vad snälla vänner vi har...

...som tänker på oss! Helene och Annica med familjer skulle grilla och Jenny och Magnus ville ha dit oss på surströmming. Å så går det till som så att jag inte mådde nå bra och blev stannandes hemma. Det var i och för sig väntat för jag var på fotboll på förmiddagen (6-6) och så handlade vi present till Amanda S som Meja hade kalas med idag. De aktiviteterna räcker för att lilla jag ska ta det lugnt resten av kvällen.... Men vi hade det mysigt här hemma. Jag och Meja sjöng Singstar, sen spelade och sjöng Anders och jag Guitarr Hero. Sen såg vi en familjefilm tillsammans. Bedtime stories- den var jättebra!!
Tjejerna har haft kalas tillsammans idag. Det har gått bra. Anders var hemma och så kom Amandas pappa Peter med hemmagjord glasstårta. Mums. Jag som inte ska äta sånt. Fiskedamm och singstar fulländade dagen.
Anton har varit på match i Arjeplog (som dom spelade mot igår också) Denna gång blev det 3-3. och det som är, är att de flesta ur det andra laget är födda 98 så vårat gäng har ju gjort jättebra ifrån sig! (Stolt mamma).

2 kommentarer:

Sandra D sa...

Vilken fotbollsmamma du är, själv är man "nästan" bara på hemmamatcherna, inte såååå intresserad...roligare när sonen spelar hockey:-) Du vet hur viktigt det är att lyssna på sin kropp, va härligt att läsa att du gör det, styrke kramar från mig!!!

J sa...

Vilken härlig familjekväll med singstar och film och grejer :) HIhi, Japp jag åt gott! :) Hoppas vecka är bra, när är din jobb natt? PUSS