fredag 28 augusti 2009

I natt....

...har jag väl inte sovit riktigt hela natten... en annan säng, andra ljud. Vaknade dock kring 6 och har inte somnat om sen dess... Legat och läst tills Isak kom och kikade in och kollade om jag verkligen hade kommit... Gulligt=)
Har ätit frukost och fått mig en kaffetår, det är inte vanligt för mig att jag dricker kaffe på morgonen, det är typ bara då jag jobbat, då jag är här hos linda med familj i Stockholm och då jag bor på hotell... Sen har jag duschat och gjort mig i ordning, skurit och marinerat köttet som vi ska äta ikväll.
Nu ska jag gå till affären och till banken sen hem för lite lunch. Det blir bacon och ägg och nå grönsaker förståss... Sen ska jag antingen ta bussen eller gå in till Sicklas galleria eller vad den nu kallas, köpcentra kanske. Kolla lite i affärer och se det dom byggt ut.... Klockan fem slutar Linda och John och då ska jag vara hemma igen, har nämligen tagit Lindas nyckel. Det vore ju bra att hon och barnen kommer in i sin egen lägenhet!!

15:07, nu har jag varit och shoppat lite. Ett par byxor till mig och barnen har fått var sin grej. Har legat på spikmattan en stund. Ska nog vila ett tag till innan de andra kommer hem.
Over and out!

1 kommentar:

sandra D sa...

Shop on!!!