onsdag 26 augusti 2009

Nu jäklarns...

... Jag försöker tänka positivt, försöker liksom tänka på vad jag tänker som framkallar min ångest... För det är jag själv som frammanar den enligt prataren jag går hos, alltså får jag skylla mig själv, med andra ord... fast jag tycker att jag inte tänker eller att jag inte, ja jag kan då inte fatta att det är jag själv som gör att jag mår dåligt, fattar ni nåt? Hehe=)

Idag har jag planterat om en del blommor. Det skulle allt en person bra gärna vilja veta som för en tid sedan klankade ner på hur jag skötte mina blommor.... hon har ju allt jobbat som trädgårdsmästare.... ja jag var inte trevlig kanske då jag bad henne att högaktningsfullt skita i hur jag behandlar mina blommor och hur ofta jag ger dom vatten.... (Skakar på huvudet)

Sen har jag druckit kaffe med Helene, Annica och Charlie innan jag åkte på samtal i Öjebyn. Har fixat och donat lite men mest legat på rygg i soffan och läst Se & Hör.

Ja hur mår jag då... Sisådär... Tålamodet är inte det bästa och det susar i öronen idag också men jag tänker positivt och funderar på vad min omedveta tanke är som utlöser detta....

I morgon åker jag till Linda i Stockholm. Bara för att ta det lugnt och för att mest troligt springa tjejmilen. Nu är det som så att Linda har en knäinflammation så hon kan inte vara med och jag vet inte om jag vill springa själv... det är ju inte så himla roligt för henna att följa dit och stå och vänta på att jag kollar runt och sen startar och sen kommer i mål. Ja den som lever får se. Om jag inte skriver i morgon innan jag far så återkommer jag kanske i helgen eller på måndag då jag är hemma igen.

5 kommentarer:

Louise sa...

tack så jätte mycket =)

Anonym sa...

Jag blir så glad när jag ser vilka fina bilder du lägger in på sidan.

Sen så tror jag på dej, du klarar det! Självklart!

Puss o Kram från moster C

sandra D sa...

Ha det underbart i stockholm, tänk på mig och njut till mej med som just nu lider ett mindre helvete, men skam den som ger sig...

Unknown sa...

Önskar att jag kunde knäppa med fingrarna och ta bort det jobbiga för dig! Skickar lite kramar och medkänsla.. Love.

Anonym sa...

Ursäkta mig men vad i hela jä**a he*****s det kan ju inte vara så som jag tror att din "prat tant" sagt till dig för då vete då f*n!!! Jag återkommer om den saken!! Kram sara