måndag 24 augusti 2009

Ja ha...

....nu när sommaren sägs vara över tog jag mig en promenad till solariet tillsammans med min man... det var najs med lite solenergi.... Sen såg vi en Wallanderfilm....mysigt med lite förmiddagsmys på tu man hand....sen softade jag och det var välbehövligt....jag ringde min farmor och blev ditbjuden på lunch....var där en timme ungefär, Anton slutar kl 1 så då ville jag vara hemma....
Sen hade jag bestämt date med henne på Coop så då for jag och Anton dit och shoppade.... bla ingredienser till blomkålsmoset som jag numera äter istället för potatis och sånt. Fast denna gång blandade jag i broccoli också som Jonna så smart kom på (hon och Peter var också och handlade).... smakar super=)
Bestämde middagsdate med Jonna och Peter så det blir surströmming... jiiiiihaaa!!! Adeline och Elvira kommer också! Kul! Har legat på soffan igen, ska göra det nu också innan de kommer, det behövs...igen.... det liksom susar i öronen och jag svälger och svälger, det känns som strupen svullnat upp. Tur man har fina vänner som tar mig för vad och hur jag är!

2 kommentarer:

sandra D sa...

var här igen:-) läser varje dag...kram

J sa...

Tack för idag, var så trevligt. Enda som kunde vart bättre var om jag slapp denna natt S: Men men. Vi hörs. PUSSS