torsdag 20 augusti 2009

Ännu en dag...

...har gått, jag följde Anton till skolan och stannade där en halvtimme. Allt bra där=) En glad kille kom hem med papper och satte sig sedan och spelade tvspel.
Meja med polare kom hem ett tag senare, jag gjorde lax i ugnen och Mejas kompis Ebba sa att "det här var nog den godaste lax jag nånsin ätit". Haha så kul att höra.
Jag försöker att inte äta så mycket kolhydrater så jag kokade blomkål och mixade den med lite grädde och saltade, som potatismos fast godare. Tack Catarina för receptet!!
Sen iväg till Backeskolan för Mejas skolstart. Samling med sång på skolgården och sen fick vi vuxna dricka kaffe medan barnen hade frågesport. Varmkorv och glass bjöd de också på.
Nu mår jag häckpäck vällingsäck, så det blir en tidig kväll som igår. det tar på att träffa folk. Jag tycker fortfarande det är väldigt konstigt att jag blir så slut av så lite, menmen... Som förra veckan, då jag var hos mamma. Kom dit efter halv 11 och vid lunch la jag mig på soffan för då började yrsel och illamående och trötthet träda fram. Å vaddå, det var ju inge spec jag gjorde som kunde framkalla det. Aj dont fatt!!!! Puss på er!

PS. MÅNGA TITTAR IN MEN SKRIVER INTE NÅGON KOMMENTAR. VADAN DETTA?

3 kommentarer:

sandra d sa...

Jag har tittat....och kommenterar nu:-)...du vet jag läser varje dag...fast jag inte kommenterar varje dag...kram

Jonna@work :P sa...

Men vilken komplimang med laxen. Hejja hejja! :) Kram hej

Anonym sa...

Hej pluttenuttan!

Ja då får jag väl lov att skriva nånting då :).
Håller du på med LCHF? Jag gör det nämligen och jag har gått ner 1,3 kilo. Inte illa va. Vi måste träffas snart. Jag har köpt över 5000 karaokelåtar av Stuart så nu kan vi sjunga natten lång.
Kramen från moster C.