tisdag 11 augusti 2009

Jag måste bara säga...



.... att jag tycker det är så spännande... Dom har ju rivit upp hela min gata och hela gång och cykelvägen, med start i fredags... Dom har skrapat, hällt dit grus i flera omgångar och i olika storlekar... skrapat igen och jämnat till.... sen har dom bultat..... hela huset har skakat.... Och nu så, äntiligen.. då jag låg på spikmattan typ nyss så började jag känna lukten av asfalt.... Äntligen får vi en hel och härlig asfaltväg utan gupp, ett tag i alla fall.... Jag tycker att det är mycket spännande att se dessa stora maskiner med precission, hur det nu stavas, riva upp, utan att he sönder omgivningen och platta till, städa upp och få det så perfekt..... få se bara hur dom har gjort med brunnen vi hade nere vid uppfarten.... den kanske är borttagen, hoppas vi inte får in allt tövatten på vårarna då, på gården... Jaja vi får se, det är ju deras problem då i så fall..
Mitt problem däremot är att när jag färgade bort min utväxt så räckte inte färgen... så jag måste köpa en ny för att göra det ljusa håret lite längre ner, fattar ni? Sen sak jag färga underhåret svart, har den färgen hemma redan... Vi får väl se när det blir av att göra det dära..
Over and out=)

Inga kommentarer: