onsdag 19 augusti 2009

Jag...

...har jobbat i natt. Det gick över förväntan=) Men guud vad jag haft ångest. Det var ju 7 veckor sedan jag var där...Hur som helst...Kul att träffa brukaren och jobbarkompisarna!
Idag har jag nästan bara vilat vilat och vilat. Meja for till fritte då jag var på samtal, Anton följde sin farmor och farfar till Älvsbyn, kommer tillbaka ikväll. Meja for till en kompis direkt efter fritids, så jag har hunnit klippa mig i lugn och ro.
Har precis ätit middag i min ensamhet... Tur att jag vet att det är onsdag och att Anders då ibland jobbar heldag, men nog grubblade jag ett tag innan jag fattade varför han inte kom hem. Ska väl vänja in mig i vardagen, tar väl ett tag....
Jaa, mer vila och lite tvtittande innan jag ska hämta dotra på annelund.
Skolstart i morgon för Anton kl 9, och Meja kl 17!!! Konstigt men sant...
Hej å hå=)

4 kommentarer:

J sa...

Oj så spännande.. Jaa bara att vänja sig och ta det lugnt.. Skolstart den tiden, vad hände?? haha.. VIla lugnt, själv jobbar jag ;) PUSSSS

michaela sa...

hej syrran, kolla mitt schema http://www.novasoftware.se/webviewer/(S(hkrqyx5531xle455jobxcm34))/design1.aspx?schoolid=85450&code=752996

på vecka 35, åh så jobbiga dagar jag kommer ha, & kollar fordons, ;) det bara pirrar i magen :(

J sa...

Knasigt knasigt men sant så sant ;) hehe, japp jag jobbar på, som du ser! :p PUSSS

sandra d sa...

Själv tycker jag sjukt nog att det är UNDERBART med vardag igen!