onsdag 23 februari 2011

Tisdag 20110222

Tjolahopp, då ska jag berätta om gårdagen.
Få se då. Barnen åkte till skolan. Anders fick sovmorgon för han jobbade eftermiddag, men kom ändå upp strax före 9. Vi poppade popcorn och såg lite CSI. Anders far kom en sväng så A åkte med honom till stan då han började och jag promenerade till Helene och Charlie. Där drack jag 100 koppar kaffe, fick lunch som C hade varit med och kryddat (krax starkt) Men supergott. Pasta, bacon, krossade tomater, massa kryddor. DET ska jag komma ihåg att handla nästa gång (eller hur ). Hihi.
Promenerade hem. 22 minuter (x2)så jag har ju ändå varit ute ett tag!!
Hemma hade Anton ritat en jättefin skylt som han tycker vi ska sätta upp ute. Han är irriterad över att bilar vänder just utanför oss.
Vi andra däremot är mer irriterade över att hundarna som promenerar förbi kissar PÅ våran brevlåda. Runt omkring är det gult och så även på luckan som vi öppnar för att ta ut posten. Skurade upp den en dag: såpa, vatten och avslutade med ättiksprit. Kiss på lådan någon timme senare... Fucking irri!!!!!!
Anton och jag pluggade lite, satt och surrade lite och åt sedan middag.
Hämtade Meja hos en vän, där jag fått min nya stickade mössa uppäten av en katt. Hämtade Anders och skjutsade hem dom båda.
Åkte till djupviken till Christer och lämnade in min dator och surrade ett tag. Hans bror kikade också förbi. Pratade med Sussi i telefon då jag åkte hem kring halv nio. Har nämligen varit lite Hallik idag, fast inga pengar intjänade ;P Lena Su:s honkatt behöver en kille och Sussi har ju en snygg sådan. Får höra närmare hur det går =)
La mig i sängen och fejsbökade sen somnade jag nån gång och har sovit mycket och väldigt stilla hela natten. Har krokig vänsteraxel nämligen!
Det var det och nu är det nu. Over and out!

Kram Jeanette

Inga kommentarer: