tisdag 15 februari 2011

tisdag 15/2

Nä nu jäklar ska jag försöka ta upp bloggandet igen. Ligger just nu under den mjukaste filten ever på jobbet och bloggar från mobilen, så då blir det enkelt. Som sagt så var det ju ett tag sedan. Ska kolla sista datumet jag var in och skrev. Det har hänt en del ja. Jobbarfest med Thaimat och Lustgården som besökare. Adamantus, Havsbadet,Söta Lo har kommit till världen. Lilla Kalle före det. Utredningen på Anton går fint och jag å Anders har börjat KOMETutbildning. Ska berätta mer sen om hemläxa och så. Puss på er för denna gång. Skriv gärna en fråga om det är något speciellt ni vill veta. Kramen J.

4 kommentarer:

sandra D sa...

Gud va bra du bloggar igen.....jag har troget tittat in varje dag, så det är kul att det börjar röra på sig, kram!

Lilla strumpen - casu consilio sa...

Håller med föregående talare =) Kul att du börjat om igen! Har dock inte varit in varje dag då jag är en trogen följare av din blogg på bloglovin =P så tro att jag blev glad när jag såg att du uppdaterat!! Ni får komma å titta till på söta Lo =)

Jobba lugnt!!

kram kram!! =)

Ps. En fika på stan till veckan en dag så det passar miss J?? =)

Katarina sa...

Kul att du tittade in på bloggen och kommenterade. Tycker det är alldeles för få som orkar säga hej..

Hoppas allt är bra med dig sötnos!
Kramen

Anonym sa...

Puss på er brudar <3