onsdag 23 februari 2011

Onsdag 20110223

I morse så ringde telefonen två signalen och la sen på.. mycket populärt.. not!!
Anders steg upp med barnen, men eftersom jag är så hungrig på mornarna så gick jag också ner å käkade lite. Sen blev det ett CSIavsnitt i soffan. Somnade som en stock å steg upp 13:15 då väckaren ringde.
Klädde faktiskt på mig då, efter att ha duschat.
Pratade med barnen å planerade lite inför kvällen och middagen, sen tog jag en kaffetår hos Helene. Hm.. sen blev det lite tokigt. Anders behövde bilen, bökade och tjorvade tyckte jag skulle flänga hit och dit sen behövde jag det inte. Men då var jag redan förbannad. Helene skrek högt i mitt ställe: TACK!! <3
Hem å laga middag, skickade iväg flickorna först tillbaka till skolan där de glömt lite saker till innebandyn.. Sen stressa iväg med dom till Öjebyn. Tillbaka intill stan för att göra ärenden. Jag och Anton hann gå på naturapoteket i Gallerian, åka rulltrappa till Bokhandeln, sen gick brandlarmet så då for vi hem. Har fixat nu lite på datorn för i helgen å så. Anders åker nämligen iväg å kör skoter och så har Meja avslutning med innebandyn, present ska handlas till kalas osv.
Ikväll ska jag jobba så jag laddar för det. Hoppas jag får sova som en stock/gris eller nåt annat hårt/snarkande. År helt slut som artist nämligen. Har iof köpt nya järntabletter nu så jag ska ta å äta dubbelt ett tag kanske det blir bättre och snurrar mindre. P O K vänner <3

Kram Jeanette

Inga kommentarer: