tisdag 3 maj 2011

Tisadg 110503


Hej!
Nu tänker jag shocka er och blogga!!
Det var på tiden! Jag vet inte vad som hänt och inte hänt sen sist faktiskt, jag har jobbat och varit ledig och lagat/hämtat min cykel på lagning, bytt till sommardäck på bilen, Pratat om och med buen i huset och hunnit varit hostig.
Haft hundra och en besökare, firat farmor 80 år, fått en tremänning och begravt totalt 4 hamstrar (två från frysen som dog i vinter)och en förra veckan.
I köket står nu (hamstararna)adopterade gamla Filippa och Lydia vars familj är i Turkiet, kommer hem i morgon=).
Har hunnit sätta i löshår som satt som en schmäck men var så dålig kvalite´t att jag tagit bort det igen, fast före det var jag till frissan CK å klippte en sidecut. Hängt upp lamellgardiner i inglasningen och nya gardiner i köket.
Handlat på Tradera och Mary Kay-saker från Sandra.
Sålt på Tradera och shoppat en låda av typ svart korg att ha solstolsdynorna i. Kramat på Sara Lingsberg som varit i Piteå en månad, träffat Rodde: Melodys papi. Bokat en tripp till Stocke för att träffa dom igen och även pussa och krama på bästaste fina Linda Lundkvist med familj=)
Köpt en HTC telefon, som jag blev av med direkt, den tog Antevante, Meja tog hans och jag fick behålla min nygamla Xperia.

DAGEN IDAG: Väckt helt plötsligt. för att sen äta frukost och somna i soffan. Väckt igen av sms från Cederkliniken. 5 minuter senare: Underbart samtal av Sara och Lo som kikade förbi. Mycket snack å mycket verkstad! Dragit Sara i håret å kört böjÅsträck på Loan. Visat zumban som Sara ska få prova och det största av allt: ÅRETS FÖRSTA JOGGINGTUR sker i afton! Ganska duktig ändå att sammanfatta livet;P

Kram Jeanette

1 kommentar:

Lilla strumpen - casu consilio sa...

Imponerad att du kunde sammanfatta så bra :-) för mig hade det nog mest bara blivit gojja :-p

Hur som helst så var det kul att läsa så fortsätt med liiiiite tätare uppdateringar bara! :-)) Superduktiga vi som varit å sprungit idag och vi ses på torsdag :-) beach 2012 eller nåt! Nä, skämt å sido! Rätt skön känsla nu såhär på kvällen :-)

Lycka till med tandkrämen!

Kram kram