onsdag 4 maj 2011

20110504


Ja då var det onsdag.
När jag vaknade idag kände jag genast att jag var ägare av två vader å två framsida av lår. Men det är det värt, en helt underbar grej det där att jogga, bara mina knän var mer hållbara. Jag ska efter detta åka till en sportaffär å kolla in lite nya knästöd, för det behövs verkligen. Det gör så satans ont då det gör ont!!
Å idag fick vi en massa goda råd av Lisa som gör att vi blir fit for fight jag å Sara. Känns toppen.
Åt frukost efter Anton cyklat till skolan. Meja och Amanda S praktiserar med Anders idag så de åkte tidigare.
Kokade kaffe i väntan på Sara Lindberg och LO (haha) :P Nej Lo heter hon!!!
Gjorde ett rump-program också=)Har mätt våra kroppsdelar så dom växer åt rätt håll nu när vi börjat träna så smått.Sen har vi surrat, suttit ute och inne.
Lena och Zorro kom på kaffe å lekte med Filippa lite=) Lunchade gjorde vi, flickorna kom hem från praktiken. Lisa kom så vi drack mer kaffe och planerade en babyshower.
Sen for alla hem, jag kollade posten, lagade middag och har städat undan efter den. Så då blev det bloggpaus.
Nu är brudarna ute och A pluggar engelska. Jag har tänkt tanka, kolla knästöden och gå på apoteket, ev fylla på nödvändigheter i kylen å sen åka och jobba.Kanske posta brev på vägen;P
Detta har varit en alldeles utomordentligt lugn dag som bara har sprungit iväg.
Over and out för nu! Pöss/hej!
Kram Jeanette

2 kommentarer:

Lilla strumpen - casu consilio sa...

Tack för surret, kaffet och postet :-D blir intervall i morgon då? Men vara mongo på grisan?? Så mycket folk :-S aja du lär ju it läsa det här innan i morgon ;-P jag hör av mig via andra vägar!

Ha en bra natt!! :-)

Kram kram S <3

Jeanette sa...

=) Ja vi hörs!