måndag 15 november 2010

Mycket har hänt i helgen.
Fredag var vi ju på Närlingslivsgalan på Norrmalmia. Bjudna av Kylmontören. Det var verkligen god mat, trevligt folk och bra underhållning!
Lördag myste jag och barnen med Malin och hennes barn, moster C, pappa R och Isabella & Brandon. Alla skötte sig exemplariskt, både vuxna och barn. Somande sent, fick sovmorgon.
Mys och bus hela söndagen också, som avslutades med en film i soffan som jag somnade till. Så nu ska jag ta min onda rygg, lägga mig på spikmattan, seadn försöka se filmen.. kanske=)
Meja följer hem med Ebba, det är dom som kör till innebandyn idag. Anton ringde just och sa att han följer hem med Seb, så då går dom till träningen tillsammans. Maken jobbar till halv sju, så jag beräknar nog att fa hem hela familjen Jonsson vid den tiden.
idag har jag lunchat med söta gravida Sara <3 Det var mysigt. Fast promenaden till Pentryt gjorde ont i ryggslutet. Hem gick det bättre. Men nu är det skit igen. Så går det när man sitter vid datorn och gör skolarbete. (jag skyller på det) :P
Tack % hej, leverpastej.

Jeanette

1 kommentar:

Lilla strumpen - casu consilio sa...

Ja det var trevligt =) det får vi göra om snart =)
kram kram