måndag 26 juli 2010

Middagen...


i onsdags slutade med en massa vin och utgång. Vi stängde Kalles Krog ;P Inte allt för ovanligt vad gäller mig! Stackars moster fick lyssna på mitt surr hela vägen hem, hon som skulle jobba dagen efter, förlåt!!! Anders stackarn fick inte sova mycket heller..
Sen har det knallat på, Jobbade fredag natt, såg film, myste på, sov it så bra, så lördagen bestod av en snabb loppissväng och sova soffa, Sen mys med familjen och moster. Härliga tider. Söndagen blev det dop. Lilla Enya.. Söt som få! Vi gick ihop (med farmor och pappa) och köpte en silversked, där namn, vikt, längd, födelsetid och vem hon fått skeden av, var graverad. Jättefin, barnen har sånna och jag har en liknande. Det värsta är väl att dom blir svarta efter ett tag, men då får man ta fram putsduken;P
Samtidigt som presentöppningen fick vi veta om den fruktansvärda olyckan mellan bil och buss. De skulle ha krishantering på Margeretelund, där vi var, så vi smög därifrån då dopet å efetrfesten var klar.
Idag så fick jag sovmorgon till 10. Barnen sov hos vänner. Skulle ut på en prom, men åt så jag blev för mätt, så jag la mig på soffan och nu har jag ätit lunch, så nu är jag alldeles för full av mackor i magen, så jag orkar it gå nu, så det blir en promenad före middagen. ska boka tid med Christina, så det blir av. JAG SKAAA GÅ UT OCH GÅ IDAG!!
Nu blir det en bok, i inglasningen.
Pussilainen och kramelibrak!
Tjingeling Jeanette

Inga kommentarer: